var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kärlekens dag <3

Idag är det inte bara en vanlig dag, idag är kärlekens dag, alla hjärtans dag. Den dagen på året som du inte behöver en ursäkt för att vilja kramas lite extra, dagen på året du ska umgås och mysa med dina nära och kära, alla hjärtans dag behöver inte gå till personen du älskar, din pojkvän eller flickvän, den kan gå till din bästa kompis, din mamma eller mormor. Det är idag som alla känslorna kommer på en och samma gång, det är idag du får gosa med den du älskar! Ta dig tid att skriva ett alla hjärtans dags sms till nån du tycker om, för den kommer bli glad av det :) Skulle du få ett sms eller en kram skulle nog du också bli glad :)
Jag tillbringade min dag i skolan med mina fina kompisar och sen åkte jag hem, chillade lite och sen kom Jonas ^^ Vi kollade lite på film och sen åkte han och ska äta, vi kommer träffas igen på gården med Maya och Klara :)
Och till Jonas så vill jag bara säga att jag älskar dig! ♥ Du betyder allt för mig! Du och jag i en månad, exakt idag, kanske inte så länge men det spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0