var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dagens outfit :D + Drömmen från igår

Linne- Gina Tricot
Jeans- Blue Banana?(Köpte dom av Klara men tror dom är därifrån)
Thihi ^^ Sen har jag min lilla rosett jag fick av Mammi och man fick 4 och är från H&M tror jag :3 Är kär just nu i att sätta bak luggen och tupera på sidorna ^^ Sen är mitt stativ AWESOME  :3
Juste skulle berätta om min dröm, någon skrev att jag skulle göra det så då kan jag ta och göra det men var bereda på att det kommer bli skuvat :D
Det börjar med att jag sitter på en påle? med Klara och Maya och mer personer från 7:an vi är alla utklädda lite pirat aktigt men inte allt för extremt. Vi börjar åka iväg upp för en kulle typ och sen blir regler förklarade men dom hör jag egentligen inte riktigt, visste reglerna bara men så brukar det ju vara i drömmar ;] Aja. Efter det kommer en massa tjejer som gick ut 9:an förra året utklädda till Zombies och en massa från 9:an oxå utklädda till zombies... Vi åker iväg på pålen igen ut till en skog typ och börjar springa eftersom vi vet att "zombisarna" kommer snart. Så vi springer runt och kollar ledtrådar så att man får mer poäng eftersom det är en tävling det hela. Blubb blubb
Vi är nära slutet och zombisarna börjar komma ikapp och då springer vi som vi är jagade av en mördare :X  Haha Jag blir tagen av en zombie och sen typ slutar hela drömmen :/ Det är tyvärr delar som jag missat men aja :3 Kanske kan skriva om mina drömmer nångång igen sen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0