var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Detta gör min dag ^^

Vet ni att jag ÄLSKAR när folk kommer fram till mig eller bara säger nånting snällt och fint ^^ Som i somras när jag skulle åka till Elsa så kom det förbi en tjej när jag stod och väntade på bussen och sa att hon älskade min hårfärg och att det är sån hårfärg hon vill ha, så då förklarade jag lite hur jag hade färgat och så ^^
Men jag blir så otroligt glad och då lyser hela min dag upp :3 Så om ni nån gång ser nån som verkar ledsen, gå fram och säg något snällt om den personen istället för att bara stirra om den kanske sitter ensam i skolan och smågråter, då kommer allt nog bara bli värre Punkt
Nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0