var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Don't tell me the sky is the limit, when it is footprints on the moon

Nu har jag typ precis vaknat men sånt är ju inge intressant att läsa :P
Idag ska jag sno med mig en kompis typ och dra ner till älvsjö och försöka fixa mitt buss kort ;D Mamma förde lixom över 900 kr dit så att jag kan fixa kortet :3 Thihi
Är sugen på godis och sånt men har inte ätit och kommer inte äta :D Duktig flicka har vi här.
Ska nog dra till gårn ikväll... om dom har öppet ikväll, Klara har dom det?? Klara har fotat schemat när dom har öppet typ nu under jullovet, så frågar henne hela tiden ^^ Yääy
Ska fixa dagens outfit bilder sen också så blir ni glada :D
Nää nu måste jag äta nånting :x

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa de har dom :D

2012-01-05 @ 13:07:17
URL: http://harrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0