var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fredag den 13:onde FTW

ÄNTLIGEN är det fredag den 13:onde igen :3 Min favorit dag på året ^^ Det är faktiskt oftast den dagen jag har mest tur på oxå såå :3 Yääy
Är typ fett happy thihihi ^^ Men har jätte ont i armen för slog i mig igår på jumpan så nu har jag ett stort blåmärke med en bula på ... Det nya på mig nu är att jag alltid får bulor på mina blåmärken, har inte fått det innan men nu har det börjat komma :/
Jaja
När jag kommer hem så kanske jag hinner blogga men det är inte säkert, ska packa och ta upp väska... Nääj måste gå ner i källaren D: Får ringa upp Mammi och prata i telefon samtidigt ;D Hatar källare.... Eller mest våran men aja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0