var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gos Gos

Nu ska jag gosa ner mig i min säng hos Pappi med mitt täcke som är super varmt och hoppa ner i min One Piece så kan gosa ner mig eftersom jag bara har sovit 3 timmar -.-
Men annars har jag haft en ganska bra dag faktiskt ;] Men sen eftersom att jag har sovit så lite så har min hjärna inte hängt med så ibland kopplas ljudet typ bort och inget hör ihop, ni vet lite som när man drömmer men ändå är lite vaken ;o
Kommer kännas konstigt att sova ensam eftersom att vi sov lixom 5 personer ^^ Jonas hade 3 sängar i sitt rum så det var typ bara mjukt :P Bilderna ska komma imorn bara så ni vet ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0