var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hallå där :D

Idag vaknade jag 6 och gick upp kvart över och jag är ovanligt glad :D Det känns lätt att andas för jag är inte förkyld längre, har awesome kompisar och livet är bara soft ^^ Efter regn kommer solsken! Allt blir bra till slut, nej, allt är inte dåligt hela tiden och sen blir det bra. Livet är mer som en berg-o-dal bana, allt går upp och ner och man mår inte alltid så bra av det....
Som ni nog märker gillar jag att "måla upp runt saker" eller hur man ska förklara... Gör det ganska ofta när jag bloggar att det börjar tråkigt men blir roligare :3 Eller konstigare ^^
Idag är det i alla fall måndag 23/1-12 och det är tredje dagen på 2 (eller mer) år som jag har gått utan nagellack utanför huset :o
Det visste ni inte vah? ;J Att jag är galen i att måla naglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0