var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Halsmandlar -.-'

Har skit ont i mina halsmandlar D: Wää så har suttit och druckit te nu men har har suttit och sjungt med mammi också så det är bara dåligt igen -.- Problemet är ju att jag inte kan sluta sjunga så då blir det oftast värre -.- D: Life is unfaer ... Men det visste jag redan ^^
Det kommer tyvär ingen dagens outfit eftersom att jag har tagit av mina byxor :x Hehe Jag gillar att gå runt hemma utan byxor... Eller med min onepiece ^^ Thihi
Ska gå och lägga mig nu tror jag för det verkar smidigt :3 Ska ta bort mitt smink nu också men måste bara säga att jag hade som små saxar typ "klipp här" grejer och det var aslätt första ögat men andra blev super dåligt D: Men det blev bra till slut ^^
Hittar ingen bild som är tillräckligt rolig men aja D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0