var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

hehe

Somnade på soffan imorse så vaknade sen vid halv sju när mamma gick :/
Så glömde ladda kameran D: Men ska ladda den nu :3
Asså vet ni varför jag bloggar så dåligt ibland?? Speciellt nu, det är för att ni komenterar ALDRIG längre ni har inte komenterat på typ en vecka O.o Det är inte särskilt kul att blogga när jag inte vet vad ni tycker är kul att läsa :/
Aja... Hade en sjuk dröm -.- Jag har haft den förut oxå, fast nu var det en fortsättning typ... Eller jag vet inte riktigt...
Från igår

Kommentarer
Postat av: trololol

berätta mer om drömmen! ;)

2012-01-04 @ 18:14:59
Postat av: Elin & Madeleine

Kika gärna in i våran blogg som är en tidnings-blogg :D mycket mode & skönhet ! :D

2012-01-04 @ 19:42:25
URL: http://magazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0