var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I want you here right now

Nu ska jag berätta varför jag inte bloggat och vad som egentligen hänt under helgen.
Detta skulle ha hänt:
Jag skulle ha åkt till pappa på fredag eftermiddag och åkt till örbygårn sen, åkt till Sydpoolen och sen åkt hem till pappa efter att ha chillat lite mer på örby.
På lördagen skulle jag ha stuckit iväg till Cici och sovit där med emogänget och Cici ^^ Och sen på söndagen spela reball i farsta med lite personer :3
Det som hände:
Jag stannade hos mamma under fredagen och åkte till pappa på lördagen runt 4? och har bara varit här sen dess.
Anledningen till allt det här vill jag inte ta upp i bloggen, mådde dåligt nästan hela fredagen för lite av det som hände. Det lättaste är väl att bara säga att jag inte gjorde någe av det jag tänkte att jag skulle göra :/
Ska kolla klart på Bad teacher nu och sen pretty little liars och fortsätta leva i min ensamhet denna helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0