var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

JAG. GILLAR. DIG.

Idag kommer bli en skojig dag så det ser vi fram emot, gårdagens och dagens outfit kommer upp senare idag eftersom att jag glömde igår D:
Satt ji och spelade guitar hero igår så... Aja, det är sånt som händer att man glömmer bort sig helt :P Hehehe Jag tycker att det är askulit att spela guitar hero och jag kan sitta i nästan timmar och spela alldeles själv :3 Thihi ^^ Är typ bara på easy/medium men aja, det spelar ju ingen roll så utan mer om man tycker det är kul eller inte ? ^^ Jag är inte så jätte bra på alla dom här spelen där man ska skjuta och sånt, men vissa saker ät jag suktig på, är typ helt Awesome på lego spelen ^^ Och såna coola spel :3
Ni måste ju ändå medge att det här är en den bästa bilden nånsin som jag har lagt upp :D

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: åh vad bra! har typ bara sett något enstaka avsnitt men håller med om att den verkar awesome! :D

2012-01-24 @ 22:40:23
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0