var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Jag vill klippa håret... NU

Har ett drag att när jag har kommit hem att klippa håret :o Vill fixa min lugg jag vill ha och fixa bättre lager och sånt skit som ni vet :J
Men jag vet inte vad mamma kommer säga om jag kommer ut ur mitt rum med lugg och allt :/ Får ta och prata med henne eftersom att jag vill klippa mig nu :@
OMG
Vilken ångest jag har... Jag vill verkligen klippa mig! Orkar inte vänta på att gå till frissan och fixa det, vill fixa det nu så att jag kan färga om håret och färga luggen ;o Ojoj nu kanske ni fick reda på lite väl mycket? ;] Haha nää. Men vad tycker ni? Ska jag våga klippa mig själv, för det växer ju alltid ut och kommer inte direkt klippa mig helt kort :# Eller ska jag vara en duktig flicka och vänta tills mamma fixar en tid hos frissan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0