var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kakor är den bästa frukosten!

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Det är helt tomt i huvudet.
Eller nej, det finns en massa tankar men dom vill inte komma ut i fingrarna...
Jag vill inte skriva allt jag känner.
Vill inte att ni ska få veta alla mina tankar.
Vill inte gå ut och träffa människor.
Vill bara sitta hemma med en person.
Dig.
Orkar inte med att alla kollar på mig som om jag är ett freak för att jag har en annan stil.
Orkar inte med att bara gå runt och låtsas som inget.
Vill bara få vara mig själv utan att någon komenterar det.
Får blickar på mig varje dag.
Personer komenterar min attityd.
Jag.
Är.
Rädd.
Jag är rädd för allt som kan hända.
Jag är rädd varje dag att det kan vara den sista.
Jag är rädd att saker kommer att hända.
Jag är rädd att allt har förändrats förmycket!

Kommentarer
Postat av: ...

Va inte rädd för folk som kollar och komenterar,dom är bara för nolifers så dom måste kommentera andras. Du e stark de märker man ju, du måste bara våga visa de. Se över folks blickar, man får dom blickarna vilkken stil man har. Gillar din stil den as fin! :)

2012-01-26 @ 19:47:22
Postat av: Rimshi

Nattis du är inget freak!

Folk blir förvirade av sånt som e anorlunda, för att de inte ser ut som en själv! men att vara annorlunda kan ibland bara vara det ända sättet att vara lycklig. Din stil e bara precis sånt som folk blir så förvirrade av , men bara skit i dom! om du gillar det så är det de ända som räknas! du är stark och smart och håller för vad du tycker om! det kmr ingen kunna ändra på, så bara skit i dom som säger massa skit om din stil, det är bara för att de själva tycker att de e så himla normala men faktist så finns det ingen "normal still", alla har sin egna!

tänk inte heller på om vad som kan hända, händer saker så är det bara att aceptera det och hur skulle så dåliga saker kunna hända dig, du underbara människa? <3

älskar dig <3

2012-01-27 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0