var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Längtar tills imorn :D

Imorn ska jag, Klara, Maya, Gustav och Sebbe sova hos Jonas :3 Det kommer bli riktigt nice eftersom hela emo gänget är där :D Kommer ta med datorn så bloggar kanske då och då :3
Idag var jag med Maya och vu hade skoj :3 Sen typ satt jag vid datorn och Maya gjorde nåt annat och sen fotade vi en massa ^^ Thihi Ska typ gå och sova nu men tänkte bara säga att det inte kommer nån dagens outfit bild idag eftersom att jag bara har massa svarta, deprimmerande och emoiga kläder idag ^^ Yääy
Igår innan jag gick och bada såg jag ut såhär ^^ Thihi
Kanske ska fortsätta ha så? Eller vad tycker ni ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0