var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Love?

Jag älskar känslan av att vara kär, men känslan att älska någon är ännu bättre♥

Idag har varit nice :D Stack först till Maya och chillade där med Klara, Jonas och Gustav ett tag och sen drog jag, Klara och Jonas till stan för att Klara skulle fixa sin Öne piece (Y) men den hon ville ha fanns inte i hennes storlek så vi gick till Subway och åt där ... VÄÄÄLDIGT länge vi satt säkert där i över en timme ^^ Sen drog vi till Farsta och köpte små Ben&Jerry glasar på Pressbyrån, sen drog vi till Gårn :3
Där chillade vi som vanligt :D
Imorn börjar skolan så ska sova nu ... Wää

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej! Jag har precis lagt upp en egenskriven novell och det skulle betyda väldigt mycket för mig om du skulle kunna läsa den och sedan kommentera vad du tycker!

Tack på förhand. Kram Amanda!

2012-01-11 @ 20:06:54
URL: http://maaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0