var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mörötter :D

Har suttit och kollat på Gladiatorerna med Familjen och det är super kul jöö!! Kommer ihåg när jag var liten och kollade på det, först va jag kör i Atlas men sen när Plexus började blev jag förälskad :3 Hehe sån är jag minsann ;D Hehehe
Nu rev Bäääbis i mitt finger så har ett hål och snart kommer det säkert börja blöda (blood Yummie) men det är sånt man får leva med när man har katt och kollar om han andas ^^ ;P
Nu ska jag gosa ner mig med mörötter, dipp och vatten ^^ Hahah början på det här året! Det är så mitt liv kommer se ut ett tag ^^
Plexus och hans lilla hund♥

Kommentarer
Postat av: helena

nu har jag lagt till dig på bloglovin. Säg till när du lagt till min blogg :) Kram

2012-01-08 @ 08:43:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0