var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mys Pys <3

Sitter här med min "One Piece" och ska snart fixa grönsaker och dipp ^^ Så tillbringar jag min fredag :3 Tycker att det är ganska mysigt, men det ända som saknas är en kompis att gosa ner sig med och kolla på film... eller en kille ;) Hehe
Filmen var i alla fall riktigt nice :D Haha det var inte super mycket 3D men den är ju inte gjord för det så det är klart att det var lite svårt att sätta in den då men den var bra ändå ^^ Men innan på reklamen för andra filmer så var det Mäster Katten i stövlarna och den verkade sjukt AWESOME så jag och Klara tänkte stick dit och se den ;] Thihi
Snacka om ego ;D

Kommentarer
Postat av: t

morötter/gurka och dipp? gott! jag vet en kille... ;)

2012-01-06 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0