var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nyårslöfte??

Jag har ju som sagt ett nyårslöfte men om jag ska vara ärlig är det inte riktigt ett löfte, mer en utmaning för mig själv ^^ Jag ska inte äta godis m.m på ett år, med få undantag!
Får inte äta godis, chips, kakor och bakverk(bara kanske en gång varannan månad,bakverken då) UTOM när något eller någon firas, kanske kan få på fest, men det är osäkert... Vad får jag av det här?? Har inte pratat med mamma men jag får ett annorlunda år i alla fall ^^
Jag och Maya gör det här tillsamans, men tror vi har lite olika regler :3
Aja nu till något heeelt annat...
Skulle åkt till stan idag med Klara, Jonas och Maya men mår inte så bra så chillar hemma istället :/ Ska försöka städa lite kanske. Asså orkar inte åka iväg nånstans heller i det här vädret, kanske frågor lorena om hon vill kolla klart på The ring? Kanske... Men nu ska jag äta nåt rööligt och sen klä på mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0