var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nytt år, nya planer!

Som rubriken säger!
Vi sköt raketer igår, eller pappa sköt, jag satt inne i porten och kollade, men sen gick jag ut lite ^^ Efter det tände vi tomtebloss och det var AWESOME :D
Vi åt tårta och drack jordgubbs vin, fast det var alkohol fritt som tur ^^ Thihi :3 sen kollade vi oxå på sista delen på Harry Potter och den va riktigt nice men lite krånglig ibland ;D Men jag tyckte att det var jätte gulligt att Snape va kär i Harrys mamma ♥ :D
Bilder kommer senare, eller typ snart men ska äta först ;] Aja
På onsdag ska jag tillbaka hit för att vara en sista gång med Farmor, hon ska tillbaka till landet sen, och vi ska göra något röööööligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0