var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Pallar inte med längre

Personer kanske har märkt att jag bloggar sjukt dåligt och är sjukt osocial men pallar inte bry mig typ :/ Vet inte riktigt men pallar inte blogga för inget roligt händer. Pallar inte bry mig eftersom att allting bara är konstigt. Känner såhär då och då... Pallar bara inte med så nu ska jag typ gå och sova och imorn blire bara en massa chill.
Det som jag behöver när jag är "nere", eller det är jag inte riktigt men när jag typ har min "pallar-inte" period är typ glass och en bra film, ibland kompisar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0