var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Saker ni kanske inte visste om mig

Jag gillar blod,revben och senor som man t ex kan se när man rör på fingrarna ^^
Jag vill och kommer färga luggen ska klippa den också och det ska hända snart :3 ^^
•Jag gillar inte Skrillex utom låten där dom sjunger I want to kill everybody in this world för den satt jag och Klara och sjöng på förut och den är nice ^^ ;J
Jag tänker på dom bra sakerna i livet, livet kanske lixom tar slut idag, man måste ta vara på alla stunder som finns, en vecka låter lite men det är fortfarande en vecka av ditt liv, du vet aldrig när det är slut...
Jag är van med att folk kollar på mig men jag hatar när folk råstirrar! Det tycker jag bara är creepy...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, wemo. -.-

2012-01-23 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0