var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar till er

Svar 1: Det är okej att du skrev det men har bara blivit trött på att folk säger saker direkt efter mitt uteseende. Skulle jag beskriva min stil skulle jag säga att jag var mycket från flera stilar, men mesta delen kommer från Emo stilen, lite från Scene, lite från Punk och lite från Hårdrocken. Det är sån jag är, jag vill inte bara se ut exakt på ett visst sätt... ^^
Svar 2: Tack :J Jag vet att folk bara inte har något att göra, det är bara det att det händer mig det minst(MINST) en gång om dagen så tröttnar.
Jag vet att allt det här låter som om jag är värsta deprimerad, men det har blivit för mycket allting. Det är jobbigt hemma eftersom att jag bråkar med min familj och jag känner att det är super jobbigt så orkar inte vara suuper glad hela tiden...
Ni vet den här känslan när livet bara säger stopp ibland, det är så... nu... för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0