var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tankeläsare??

Vet ni...
Jag har välidgt mycket otur när det gäller vissa saker... Som saker jag tycker verkar coolt att göra eller fråga på bloggen. Jag tyckte att det verkade super coolt att ta 2 polkagrisar och sätta ihopd dom till ett hjärta, men sen ser jag en bild som är så på typ weheartit -.- Sen tänker jag, det är ji egentligen svårare att komma på saker som man faktist älskar med sig själv, och då skriver Hofh nåt liknande -.- Bläää
Känns osm folk kan läsa mina tankar D:
Har btw fortfarande ont i fingret från igår D: D: Sticker i alla fall till gårn ikväll med min öne päce :D Försökte lura med mig Klara att ha sin men hennes är trasig och hennes mamma har den andra hon hade innan... ;P Så ska lura med mig Jonas ^^

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv; Såklart! Men jag vet inte vilken .. :J

2012-01-08 @ 14:28:49
URL: http://harrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0