var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

To be honest...

Ibland är jag en sån person som bara vill stänga allt ute, idag är en sån dag.
Orkar inte prata eller umgås med folk, orkar inte blogga eller bry mig om vad som händer runt omkring. Såna här dagar vill jag sitta själv och bara få göra nåt jag vill själv, bara få vara mig själv fullt ut! Det är få personer som vet exakt allt om mig, Maya vet nog ändå mest...
Det är ingen jag berättar för vad jag gör när jag är ensam, vem vet om jag sitter och spelar GH hela kvällarna, det är ingen som vet och det är ingen som kommer få veta, det är mitt sätt att bara få vara mig själv.
Jag sitter hällre själv idag hemma och chillar än går till skolan till alla andra elever, mina kompisar är okej såklart, det är jätte roligt att hänga medd dom hur jag än mår men ibland märker nog folk på mig att jag är lite "tillbakadragen"...
Btw så mår jag illa men mamma tvingar mig gå till skolan ändå -.- Hejdå ppl

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en riktigt bra dag :)

2012-01-25 @ 08:03:32
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0