var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tröttnat på det här nu -.-

Är så otroligt trött på att höra att jag är wemo! Om ni tycker det är det skojigt för dig/er, varför tror ni att jag kommer göra när ni skriver sånt här? Att jag ska gå och skära mig för att jag är emo?!
Och om jag gillar blod och sånt, det har inget med saken att göra, det har med min personlighet att göra och inget med min stil...
Om ni nu tycker att det är så att jag är wemo så varför är du inne på min blogg? Hejdå :J
Idag har det varit chill, ny dag, ny vecka ^^
Efter skolan drog jag, Maya och Gustav till Jonas och spelade Guitar Hero och chillade galet :3 Imorn ska Jonas komma till vår skola och sen ska han, jag och Maya dra och handla och sen dra hem till mig och göra kakmonstret cupcakes :D Awesome Det kommer bilder sen nån dag tror jag hur det blev för det är ju såå skojigt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej sorreh om du tog illa upp.. tycker du själv att du är emo? det är en ärlig fråga, och det är ok att tycka det.

2012-01-26 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0