var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Äckel feber!

Hej små barn!
Jag är assjuk så därför suger uppdateringen -.-
Igår så kunde jag knappt prata och igårkväll så tänkte jag att jag skulle vara duktig och lägga mig tidigt men det gick inge bra! Jag vaknade vid midnatt och var sjukt varm, hade ont i halsen och mådde asilla. Ringde mamma så hon kom med vatten och alvedon och även en bunke. Jag hann ta en alvdeon, den andra spydde jag bara upp, satt verkligen och skakade... 
Men mamma kom med en fläkt sen så då blev det lite bättre. Jag hoppas att jag inte har streptokocker? för jag hade hög feber och min hals hatar mig! Om det blir värre så måste jag åka till vårdcentralen. Jag hatar vårdcentralen!
Ska åka till pappa också idag... Har verkligen inget att skriva om :P

Kommentarer
Postat av: Katti

Stackare :( krya på dig ;)

Svar: :)
Nattis

2012-07-10 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0