var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Det har slutat regna D:

Jag är en sådan konstig person som tycker det är hur mysigt som helst när det regnar ^^ Så jag älskar när det regnar :D
Men idag ska jag åka in till till stan och träffa mamma eftersom vi ska shoppa lite ^^ Sen ska jag packa och tvätta golvet :P Har egentligen inte så mycket att skriva men jag kommer nog uppdatera mer senare idag ^^ Känner att jag måste dra igång med bloggandet lite mer nu. Jag ska fixa en ny design snart också men eftersom att jag ska färga om mitt hår och sånt snart så kommer jag vänta lite med det :)
Bild från landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0