var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

En sak jag velat ha länge!

Det är helt klart kina pinnar/ät pinnar, tycker det är så otroligt roligt att äta med pinnar så varje gång jag får chansen så äter jag med pinnar ^^ Så jag har önskat mig ät pinnar typ i snart 2 år men har aldrig fått eftersom min släkt tycker det är för konstigt(förstår inte vad de menar;) men nu har jag hittat de ultimata ät pinnarna som jag bara måste ha! Så om ni någon gång ser de, snälla säg vart ni såg de eller varför inte bara köpa de till mig ^^ Asså ni fattar inte lyckan i min kropp just nu, jag bara måste ha de :D

Det är ju liksom LASERSVÄRD! Hur coolt är inte det? Jag är typ ett apstort fan av Star Wars så jag älskar att sitta och kolla på Star Wars ^^ Så det här var ju bara AWESOMET, jag verkligen måste hitta de här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0