var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hemlängtan växer!

Gud va skönt att få åka hem imorgon. Jag har inte varit hemma i mer än 3-4 dagar, så jag vill bara få komma hem och slappna av lite ^^ Sen så vill jag leka runt lite, vill pyssla ihop saker och få göra det mysigt hemma! Vill göra min vägg galnare och min säng gosigare :D 
Ska försöka fixa en massa videos också eftersom jag är så dålig på det och skissa upp hur min design ska bli, ska bli spännande!
Längtar hem också så att jag kan få umgås med familjen och andra trevliga människor ^^ Haha nu låter jag säkert aptöntig men jag har knappt varit hemma under sommaren :/
Sen den 31 så fyller mammi år också :D Då blire tårtkalas! Nää, men jag har köpt en fin present så jag hoppas hon gillar den :) Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte hur gammal hon blir, för i mina ögon är hon typ 45 men hon är äldre än så :P Min söta lilla mamma håller på att växa upp :') *fäller en tår*
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

OK, att du inte vet hur gammal jag är... men jag fyller faktiskt den 30:e *hmmmmmm* (betyder det att jag får presenter två dagar i rad?)
Längtar efter att få krama min Loppa!

2012-07-26 @ 10:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0