var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Humhumhumhum

Var och shoppade galet idag med Klara, blev ett par knästrumpor från American Apperal och nätstrumpbyxor från Åhlens Bilder kommer imorn. Vi frosade! Sen har jag även världens gulligaste mamma som har köpt dom där ätpinnarna jag vill ha :D Så nu kan jag äta sushi som en cooling ^^
I veckan ska det storstädas och träffas människor ;) Så mystisk som jag är tänker jag inte berätta mer :3
Mitt rum ser ut som en konstig stökig grej D: Det är saker precis överallt!
Btw så har jag haft värsta spadagen idag också, hade olivolja och ägg i håret i över en timme, sen hade jag ansiktsmask och tog ett långt skönt bad med Kent i högtalarna, blev även rakning av benen ;)
Jag med olja i håret och mina coola ätpinnar tidigare idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0