var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Im back bitches!

Hej alla mina söta små läsare!
Har ju varit hos pappi tills i söndags och då har jag inte haft någon dator så har inte kunnat bloggat men nu så! Sen har jag städat i snart två dagar så jag känner mig stolt! ^^ Har bara kvar att dammsuga och tvätta golvet :P
Det har inte hänt så asmycket utom att i lördags åkte jag, pappi, brorsan och Jenny till Stockholm Street Festival. Det är gatuartister från hela världen som kommer och visar "sina tricks". Det var i alla fall så coolt och roligt så att jag stack dit på söndagen med Klara ocskå ^^ För jag hade inte heller sett alla så det vore roligt att se några fler :) Men de två coolaste under hela dagen var helt klart Alakazam och Victor Rubilar :D Alakazam eller The Human Knot kommer ifrån Australien och är helt sjuk! Han kom igen ett tennisrack, från höger till vänster och ett sqosh?(kan inte stava det ordet så det där blir jätte fint!) uppifrån och ner. Men det var riktigt coolt i alla fall! 
Victor Rubilar har fyra rekord i Guiness Record Book i fotbolls jonglering och sånt trevligt ^^ Han kom från Argentina så han pratade så fort att man hörde hälften :P
Men att kolla på någon som jonglerar med fem bollar låter ju ganska tråkigt men han gjorde en hel show! Han dansade runt och allt! Han har gått på Cirkus Cirkör här i Sverige så han har ju lärt sig göra show av allting!
 
Om två dagar sticker jag iväg till Skåne med Maya och Klara så det ska bli trevligt :) Kommer ha med datorn men vet inte om jag kommer blogga så mycket :/
Ska fortsätta chilla lite nu innan jag ska städa mer, men jag skriver nog mer senare!
Victor Rubilar, visst är han bränna riktigt snygg? ;) 
Alakazam, The Human Knot. ÄLSKAR hans skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0