var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Im back bitches!

Nu är jag tillbaka i Stockholm men kommer inte stanna särskilt länge eftersom att jag ska dra iväg imorn kl9 typ med Klara och åka till Mayas landställe ute i Skärgården, där ute ska även Linda finnas ^^ Men jag sitter i alla fall hos Klara nu, vi ska sova över :3 ^^ Nu blir ni allt avis eller hur? ;)
Men jag har tagit över Klaras kamera så jag ska fixa bilder sen från mitt land och från mayas land, när jag kommer hem tror jag...
Nu sitter Klara och pratar ut låtar med lite akord till ;) Det låter vackert! Poetiskt!
 
SMARTASS OVER HERE!
GANG STYLE :DDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0