var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Just you know why!

Jag har astråkigt D:
Är typ på värsta flumhumöret men det finns ingen jävel därute i världen, alla är borta typ! Sen så dissar Klara och Maya mig snart. Jag som skulle kidnappa med mig Klara till stan för att köpa Nätstrumpbyxor :3 Men fan heller!
Vill ha en kompis att leka med! 
Jag är asvarm så jag tog av mig min kofta! Men jag är törstig också!!!
Imorn ska vi träna också! ONEII jag vill typ bara få ha värsta spadagen! Har inte rakat benen ordentligt sen dagen innan skolavslutningen! Vi rakade på mayas land men det var superkaxiga engångsrakhyvlar så jag vågade typ inte göra nåt D: Sen hatar jag mitt hår! 
I need some FÖRÄNDRING in mitt liv!
Svengelska är mitt andraspråk♥
Fett gott med glass!
Vi ska ha glass, men jag orkar inte gå! Men vet ni :o Jag har fått träffa min lilla gremlin, han är världens sötaste lilla varelse(kattunge) på hela planeten O.o
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Klara

Kommer hem på torsdag, så du kan ju alltid sno mig på fredag :P

Svar: Det låter bra :D
Nattis

2012-07-08 @ 12:06:24
URL: http://harrizon.blogg.se
Postat av: MissNosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: näääeh tror tyvärr inte det... köpte den för typ två år sedan sånä :(

Svar: Okeii, men tack ändå :)
Nattis

2012-07-08 @ 15:46:19
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0