var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Klappa mig på pannan!

Hejsan alla små älskare och hatare :D
Jag vet inte vad jag ska skriva men jag kände verkligen för att blogga, så jag gör det. Jag har varit apsugen på cocosbollar hela dagen men Klaras farmor tycker vi äter för mycket socker och godsaker :P Kan förstå henne ^^ Sen kollar jag på en kamera som jag kommer önska mig när jag fyller år av min underbara pappi :3 Så jag ska vara en söt flicka så kanske jag får den ^^
Vill ha en riktigt bra kamera liksom, min funkar ju, men bilderna är inte i världsklass, sen vill jag också ha en liten fotostudio ^^
Inte så lång tid kvar nu av mitt 13åriga jag, snart blir jag fjorton :P Inte så stor skillnad.
Seriöst så har all pepp gått ur mig typ... När jag var lite yngre var jag glad för att det skulle bli sommarlov, att jag skulle fylla år och allt sånt. Men det har försvunnit helt! Asså ganska många av mina kompisar är ändå så att dom liksom längtar men jag är inte riktigt så :/ 
Hur är ni? Svara i en komentar så blir jag en glad flicka :)
I helgen så ska vi nog spela paintball så det är jag glad över :D

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag längtaaaar! ^^

Svar: BRA :DDD
Nattis

2012-07-25 @ 14:32:24
URL: http://sotiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0