var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Köpenhamn

Idag har vi varit i Köpenhamn typ hela dagen så det har varit trevligt ^^ Faktiskt första gången som jag har varit utomlands :P Inget som jag riktigt bryr mig om.... Köpte present till mammi och en sak till brorsan, sen såklart lite till mig själv. Faktiskt så blev det inte så mycket shoppande :P Konstigt eftersom det är mig det handlar om ^^ Sen gjorde jag och Klara chokladbollar och dom va goda :D
Vi är typ asgrymma på att baka :3 Bara så ni vet ^^
Åker hem på torsdag så då blir det kanske mer uppdatering men sen vill jag dra på söndag och spela paintball, kommer nog göra det också. Jag blir så lack på att vi liksom inte spelar så vi får ta tag i det! Kommer dra med mig mina små vänner och spela :)
Min fot gör ont D: 
TUMBLR ÄR MIN BEEESTA VEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0