var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Muppblogg!

Dagens planer är få. Men vi ska packa ihop och göra lite smågrejer mest ^^ Ska bli ganska skönt att få sova i min egna säng ^^ Sen ska vi dra till apg på söndag om jag har rätt? och träna eftersomm att det kommer en tävling om typ 2 månader och det vore asnice att få spela! Så vi ska träna som galningar :3 Eller jag hoppas det :)
Måste färga om min lugg också! Ska leka runt med färgen lite... Ska göra den lite mer ljus än vad jag har gjort tidigare gånger, då har jag ju bara tagit färgen och kletat. Men jag kanske får för mig också att filma så då kanske ni får se hur fin jag är när jag färgar :D
Längtar tillbaka till mitt sociala liv i Stockholm nu asså, vill dra och köpa lite småsaker som jag inte hittade i Köpenhamn, eller jag hittade strumpbyxorna men glömde köpa dom :D Haha så smart e jag :DD
Veet egentligen inte vad jag ska skriva men skriver på för det är såååå trevligt. Kommer planera och bygga upp min blogg när jag kommer hem så att det ska bli så nice som helst, ska fixa min blogg så att jag verkligen blir nöjd, för nu hatar jag hur min blogg ser ut! Den är muppad!
Fint hår och färgglada naglar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0