var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Åker imorn

Imorgon så åker jag till landet, men så duktigt som jag är så har jag förberet en massa roliga *host*, spännande*host*, vackra*host*, personliga inlägg till er när jag är borta, det kommer komma upp en ungefär varannan dag så det är vält helt okej? Bättre än hur jag bloggar nu iallafall...
Men eftersom att jag har med mig datorn så blir det kanske lite uppdatering ändå ^^

Älskar er tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0