var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Covers på G

Har fått låna pappis kamera så nu kommer det bli en massa covers :D Höhö
Hans kamera är sjukt mycket bättre än min så det är ju nice... Men elakt nog så är gården stängd idag. HÅL I SYSTEMET!! Så jag åkte direkt till mammi ^^
Ska försöka kolla efter en grej nu också... VÄNTA LITE!!!!!
Jag ska sälja en massa saker så nu ska jag gå och ta fram allting, jag behöver så mycket pengar som möjligt! Så det ska jag nog gå och göra nu... :]
Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0