var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hej igen!

Har verkligen astråkigt i bilen så jag bloggar istället ^^
Har inte heller något att skriva om men ändå! Sorry om jag typ spamar hela min blogg men jag har verkligen ASTRÅKIGT!
Nää nu tänker jag försöka sova lite tror jag ^^

SAKNAR DIG ♥ Var beredd på att bli spamad när jag kommer hem av sms och meddelanden ^^

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg, verkligen! Skulle betyda jätte mycket om du gick in och sa vad du tycker om tröjan jag har sytt alldeles själv. http://jaasses.webblogg.se/2012/june/dagens-sommarlov-outfit.html#comment (direkt länk) 
Annars hur mår du? :)

2012-06-19 @ 01:18:26
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Molly

Du är jätteduktig på att sminka eller vad man ska säga D: vill också ;_;

Svar: Tackar :3 Bara att träna :P
Nattis

2012-06-21 @ 11:50:00
URL: http://valrossar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0