var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I'm on my way

Nu sitter jag i bilen påväg till landet. Har precis åkt förbi Kista så det är en bit kvar om man säger så... Ungefär 36 mil till mitt älskade landställe och min farmor! Eftersom det är så otroligt roligt *host* i bilen så har jag jätte roligt med camen ^^



Fin och osminkad, orkade bara fixa håret så jag ser otroligt osminkad ut.. Tillomed! Men sitter och tuggar tuggumi och lyssnar på musik, nu kom Chasing Cars♥

Kommentarer
Postat av: :3

du är så fin! och jag håller med dig om när det gäller självmord. ;) Ja hade väl bara det att säga.

Svar: Tack ^^
Nattis

2012-06-20 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0