var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Min älskling<3

Nu ska ni få se några bilder på min fina, lilla, älskade Qurr-Qurr :]



Titta så fina vi är tillsamans ^^ Han är en Stek 4 (Etek 4) och är helt svart.
Och sen vill jag bara säga till alla hatande personer där ute! 
HEJ
Men jag tycker i alla fall att det är super duper kul att spela paintball, och sen så är det så att jag ska ta med min Qurr-Qurr och mitt vackra Halo Too magg uppp till landet så när Klara sen kommer upp så ska hon ta med sina saker och min tank(vi hade fått fel så Stratec ska skicka de rätta idag, så vi får de nog imorn) så ska jag och pappa kolla runt uppe i Ljusdal om det finns paintballs så vi kan springa runt och skjuta... Nee men så att vi kan träna på att träffa grejer, vi kommer nog köra mot den vackra ladan ^^ Så det vore awesome om vi hittade ett ställe där man kunde köpa boll. Bra träning :]

Kommentarer
Postat av: Klara

HALLUUU Man behöver luft oxå, det lilla som redan finns räcker inte länge :)

Svar: Men sluta mobbas! D: Jag som var sååååå lycklig, så kommer du och förstör allting, Btw jag har hittat en till so gillar KENT :D
Nattis

2012-06-18 @ 13:13:41
URL: http://harrizon.blogg.se
Postat av: Emelie Eriksson

Hejsan! Jag har kommit in med min bild på en sida. Om du skulle vela rösta på mig skulle jag bli sjukt glad, det enda du behöver göra är att gå in på denhär sidan och klicka på "like" och "♥vote". Sen skriver du i en kommentar att du röstat och så får du en länk med din snygga header på min blogg.

Du kommer då få synas inför cirka 300 unika per dag. 5 av dom som röstar på mig vinner även en goodibag, så snälla röstaröstarösta! Blir jätteglad för jag vill verkligen dethär! ♥♥

http://www.individualbyjordan.com/sv/?sort=score-desc - SIDAN DU RÖSTAR PÅ

http://byyemelie.blogg.se/2012/june/snalla-rosta-pa-min-bild-3.html#comment - MITT INLÄGG OM DETHÄR


Förlåååt om du inte gillar sånthär.. Allt bra?

2012-06-18 @ 16:13:40
URL: http://byyemelie.blogg.se
Postat av: Maya

Men ni får väl inte köra? olagligt?
Ni behöver luft också, har ni max tankar elr?

Svar: Vi får ju köra på vår egen mark... Vi kommer ha lite luft i tanken redan... Sen är det ju inte ens säkert att vi kommer fixa det, mest en rolig grej
Nattis

2012-06-18 @ 16:53:53
URL: http://sotiz.webblogg.se
Postat av: Maya

det får man väl inte? Man får väl bara köra på speciell mark, alltså typ pbställe osv? Ni får väl inte använda dom från stratec? Dom ska ju lämnas tillbaks tänker jag då och Max vill väl ha sina tankar?

Svar: Men chilla lite, jag tror inte att dom där uppe kommer anmäla oss direkt, och det är dom nya tankarna vi ska använda, om dom hinner komma. Vi har inte med oss max tankar
Nattis

2012-06-18 @ 22:02:50
URL: http://sotiz.webblogg.se
Postat av: Maya

Men chilla själv. Jag frågar bara.
Tänker mer på säkerheten, okej. Boll går väl bara att köpa av pbaffärer?

Svar: Det finns säkert nånstans...
Nattis

2012-06-19 @ 00:28:29
URL: http://sotiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0