var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Musik jag gillar

Min favorit musik finns inte, det finns bara musik för mig ^^
det finns musik jag gillar mindre och mer men ingen musik som är bättre än all annan musik! 
Men ett band som jag verkligen älskar är Dead by April! Deras texter är så otroligt fina och vackra på något sätt, om ni lyssnar på texten så hör ni hur fin den är :]
Jag gillar att vissa av deras låtar inte har scream också för Jimmie sjunger riktigt fint ^^ Men såklart blir låtarna coolare med screamet.
Sen är Jimmie typ assnygg och fin och vacker och underbar.. OJ Ehmmm Men dom e coola ^^

Snyggingar♥

Kommentarer
Postat av: Alex

haha,grymt, jimmie är juh fan skitsnygg ;)

Svar: Visst e han :D
Nattis

2012-06-29 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0