var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nattis talar ut om...

...SJÄLVMORD!
Det är ett jobbigt ämne att prata om för mig eftersom det är flera i min närhet som har tagit livet av sig. Det känns så otroligt jobbigt att höra om det men jag tror jag ska klara av det här!
Det känns så hemskt att man kan må så dåligt att man tar sitt eget liv. Speciellt när det gäller ungdomar som har blivit mobbade! Man måste känna sig hemsk om man har pushat någon över gränsen, men det är egentligen inte det som jag tänkte prata om...
Det mest själviska man kan göra är att ta livet av sig, vet ni varför?
Hur dåligt man än mår så kommer alla andra må dåligt efter att personen gjort det!
Nu kan vi ta mig som ett exempel så blir det lättast. Om jag skulle ta livet av mig så skulle jag göra det jobbigare för hur många andra som helst! 
Min mamma och pappa, min släkt, mina kompisar, alla i min närhet!
Det måste ju kännas jätte jobbigt för mina föräldrar att de aldrig kunnat göra något för att hjälpa mig, samma med mina vänner. Personer i min klass skulle mått dåligt eftersom jag bara gått runt där, ingen har sett något. Man gör det bara sämre för så många andra när man tar livet av sig. 
SÅ SNÄLLA om du någonsin funderat på att ta livet av dig eller funderar nu, du är värd att leva här på jorden för annars skulle du väl inte stå här? Alla har en mening här på jorden! Det finns folk som faktiskt bryr sig om dig, våga inte tro något annat. I värsta fall om du inte tror det så bryr jag mig!

Kommentarer
Postat av: Alex

<3

Svar: <3
Nattis

2012-06-29 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0