var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ny design?

Jag har länge velat fixa om min design eftersom jag knappt ser ut sådär längre...
Så jag tänker mest säga att jag kommer fixa en ny design när jag kommer hem från landet och sen har jag planerat ungefär hela designen, den kommer nog bli väldigt bra, men jag ska fixa med den aslänge så jag verkligen blir nöjd. 
Och nu har ju jag också fått blogg.se nya designen och jag hatar den! Tycker den är asförvirrande och det känns som om de har tagit högerdelen, när man gör inläggen, från Tumblr, varför vill man liksom sätta taggar på sina inlägg? Det ända jag nog gillar är väl att i statistiken så ser man vilka dagar man har gjort inlägg och hur många.
Men jag föredrar den gamla, helt klart.

Kommer sakna min lilla älslking när jag är på landet♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Naw va söt!
Tycker oxå den nya designen är sjukt förvirrande, och fattar inte riktigt skillnaden på vanligt inlägg och snabbinlägg..?
Gör du?

2012-06-17 @ 13:34:49
URL: http://itsmyhell.blogg.se
Postat av: Lova

Sv: Aa fattar typ inget!
Och det är jobbigt att inte kunna blogga från deras app..
Men vad gör du? :)

Svar: Sv: Och nu det här med att svara på komentarerna! Det är ju bara sjukt konstigt >.<Jag har varit och tränat paintball så chillar mest nu ^^ Du då? :)
Nattis

2012-06-17 @ 14:28:48
URL: http://itsmyhell.blogg.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

söt bild :)

Svar: Tack :)
Nattis

2012-06-17 @ 17:15:24
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Postat av: GISSA! x3

OMG dom e så söta!!! just wanna hug them~! 8D <333

Svar: Visst e dom :3
Nattis

2012-06-23 @ 19:37:58
Postat av: GISSA! x3

la precis märke till att det ba va en katt på bilden så...just wanna hug IT~! 8D <333
nu blev det rätt x3

Svar: Hah det e bra det :3
Nattis

2012-06-24 @ 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0