var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Pistanthrophoba

Bara för att nu tycker om mig och beundrar mig såå otroligt mycket så ska jag skriva massa random saker om mig ^^
•Jag verkligen äääääääälskar KAKOR :3 Nomnomnomnomnom
•Jag är inte rädd för att stå för vad jag tycker
•Jag tycker att fluffiga katter är jätte söta ^-^
•Det är en kille på Hypersports(paintball affär i Farsta) som kallas för Lemuren och han ser JÄTTE kramgo ut, man vill bara springa fram och krama honom varje gång men ser honom :D
•Min ork dog precis
•Jag vill flytta till England INTE USA, vet inte varför men jag tycker att England är mycket finare och jag gillar det så otroligt mycket mer, inget illa mot amerikaner!
•Jag tycker det är gulligt med killar som vågar vara sig själva ♥
•Jag tycker att alla är värda en chans!
•Jag är sugen på kyckling! Nomonomnomnomnomnom
•Jag älskar att spela paintball och att dansa, jag får på något sätt vara den jag vill när jag dansar/spelar. Adrenalinet tar över när jag spelar så då blir jag bara glad och i dansen så när jag får röra på mig till musiken så släpps det nog ut endorfiner i mitt blod för jag blir så otroligt lycklig ^^
•Jag vet inte vad endorfiner egentligen är men folk pratar om att det frigörs i blodet så det blev asfint att skriva det där :3
•Jag gillar när folk är smått random och bara gör saker som man egentligen inte förväntar sig
•Jag är inte en person som är så social när det är mycket människor runtomkring mig, men om jag är med kanske 4 personer till eller personer jag verkligen känner så har jag jätte lätt för att prata och bara vara mig själv

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är x'3

Vem tycker inte att fluffiga katter är söta? :{D (ja, min smilis har en mustasch -__- )

Svar: Vet inte.. :P Det är coolt med mustascher :D
Nattis

2012-06-23 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0