var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Produkter jag använder!

Nu ska jag prata om de flesta produkterna jag använder :)
Då börjar vi väl med saker till mitt hår eftersom det är majoriteten av produkterna!
Got2b Glued - Använder den alltid när jag tuperar och stylar håret, den funkar asbra på mitt hår och det är få hårsprayer som vill hålla upp mitt hår när jag tuperar det så tummen upp för Got2b Glued
Got2b Rockin'it - Använder den när jag mest sätter upp luggen och håret i en toffs och då funkar den helt bra, luktar gott också vilket helt klart är ett extra +
Gliss HairRepair heatprotecter - Använder varje gång jag lockar, plattar eller torkar håret, vill inte att mitt hår ska brännas och den funkar helt okej till det tycker jag ^^ Jag har inte testat så många så jag vet inte vilken som funkar bäst men den funkar bra för mitt hår.
Osis+ Dust it - Asbra när man ska tupera håret då det gör håret strävt och inte blir lika glansigt, har man glansigt eller mjukt hår(som jag har) så är det jobbigt att tupera håret utan Volympulver, det funkar även bra för att bara ha lite volym i håret, bara att puffa till det ^^
Head&Shoulders Colour care Shampo och balsam - Behåller färgen bra i håret, om man inte har en helt galen hårfärg. Det ända dåliga med det är väl att det svider så mycket när man får det i ögonen D:
Lanza Healing & Strength oil - Använder det i topparna då det blir så otroligt mjukt! Men man måste akta sig när man använder det så att man inte tar allt för mycket, då ser håret bara otvättat och smutsigt ut.
Nu får det bli smink och sånt då ^^


Lash Architect 4D mascara - Den klumpar sig inte och håller sig fin hela dagen! Använder den nästan varje gång jag sminkar och den funkar asbra!
Maybelline Cover Stick Concealer - Funkar sjukt bra med min hy! Har inte den ljusaste färgen ens men den funkar ändå bra ^^ Tyvär är den snart slut så ska köpa ny efter sommaren hade jag tänkt. Men den funkar sjukt bra (Y)
MaxFactor Loose Powder - Riktigt bra och har bra färger så den funkar bra :)
Claudia eyeliner - Köpte den för ett tag sen och den håller så otroligt bra! Lätt aplicerad och allt Stort tummen upp!
IsaDora 16hours Active Moist Makeup Foundation - Använder inte så mycket foundation på sommaren och den är tyvärr lite för mörk för mig, och sen så MÅSTE man har en borste när man applicerar den för annars så blir det väldigt kakigt ocj så. Sen torkar den väldigt fort så man måste ta lite i taget så att det inte blir fläckar, men har man väl fått in snitchen så går det asbra ^^
Elf 80 eyeshadow palette - Har typ alla fina färger man vill ha och jag använder den hela tiden! Fick ju den av Klara i julas och sen dess så har jag aldrig slutat använda den :P Eller jo, men den är sjukt bra med starka pigment!
Nivea Eyemakeup remover - Funkar bra för mina ögon, har haft en som svider och kliar men den här funkar asbra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0