var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Summer time!

Idag är det den efterlängtade skolasvslutningen, men vet ni? Jag är inte ett dugg taggad :S Såklart vill jag ha ledigt men det brukar bli så under lovet att jag mest sitter hemma... Nästan 10 veckor, tre av dem på landet, en på Mayas land men alla andra sex veckor då?
Jag är väl mest glad eftersom jag ska upp till landet. Saknar min farmor så otroligt mycket och sen vill jag bara ha mysigt med pappa ^^ Träffar ju knappt honom eftersom jag är en såndär tonåring som är med kompisar hela tiden och han jobbar natt :/ Men det ska bli mysigt!
Klara kommer ju upp ett tag också till mitt landställe! :D Vi ska göra Hälsingland osäkert! ;] Men vi kommer väl bada, kolla på kossor, plocka gräs, plocka kossor :P Oseriöst men trevligt :3
Om typ en kvart kommer Alex och Lorena hit och då kommer jag locka Lorenas hår, så jag måste nog gå och fixa mig lite till... Har fixat håret men har sminka och sånt kvar ...
NU HAR DOM KOMMIT HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Maya

''Plocka kossor'' xD

2012-06-13 @ 11:39:58
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0