var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Can You love me however I look?

Fick värsta fnattet och satte mig och sminkade mig ^^ Min insperation är Marilyn Manson och Cat Eyes(sminkningen) och blev ändå ganska nöjd med resultatet :3
Nu vill ni säkert se bilder så det ska ni ^^
Jag har använt mig av:
en svart kajal penna
svart ögonskugga
röd ögonskugga
vit ögonskugga
Använde ingen mascara eftersom att jag ändå ska ta bort det nu, men om jag skulle gå nånstans skulle jag helt klart ta mascara ;P
Det var väl det då? Haha jag har varit asduktig idag och faktiskt typ inte gjort ett skit? Haha jag som skulle vara så duktig men nej. ^^

Kommentarer
Postat av: Alex

jag älskar dina sista bilder :)
du är verkligen jättefint sminkad på dom :)

Svar: Tack :D
Nattis

2012-06-29 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0