var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hejdå hår! Hej nytt hår :3

Hallo där alla små söta och gulliga bloggläsare :D
Jag vet att min uppdatering har varit sämst men jag har verkligen inte pallat med att blogga... Har knappt suttit vid datorn heller så då är det inte så konstigt ;P
Idag vid ett ska jag klippa mig och sen ska jag dra hem till mig eller Maya så ska hon få färga håret på meii ^^ Thihihi Det ska klippas en j*vla massa så det kommer bli värsta förändringen ;o Haha kommer klippa lugg, en massa lager occh sånt skit och sen ska jag färga håret och då blir det rosa och svart :D

Nu ska jag i alla fall visa vad jag köpte i tisdags ^^
Silver pluppar - Glitter - 69:- ?
Rosa Ear Cuff - Glitter - 29:-
Silver Ear Cuff - Glitter - 29:-
Svart Ear Cuff med Pluppis - Glitter - 69:- ?
Där är silver pluupisarna och The pink one ;D
Titta vad jag har gjort? ;o
-
-
-
Haha nää, den är fejk tyvärr :/ Men den kommer i alla fall från Gina Tricot och kostade 80:- men man fick 2 st så jag och Klara delade eftersom vi bara kommer använda ena ^^
Star Gazer Nagellack - Shock - 49:-
Directions Carnation Pink - Shock - 69:- Tror jag... eller typ 79:-
Live Color XXL Nr. 90 Cosmic Blue - H&M - 99:-
Den där färgen är typ min favo ^^ Är kär i att man verkligen får blå/lila toner i håret :3 Mee like, Mee like alot ;D
Ska dra och platta håret nu för att jag sov med flätor när mitt hår var blött så att min bena inte skulle muppa sig men aja ^^
Tycker inte ni också att jag borde börja odla mustasch ?? ^^

Kommentarer
Postat av: Line

EN ROSA EAR CUFF!

love pink! :D

2012-03-09 @ 15:33:34
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0