var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Maskinen pumpas i hörlurarna

Sitter och lyssnar på maskinen medan jag bara chillar och planerar ^^
Idag gick jag upp 8 och färgade om håret men nu med Manic Panic vilket funkade otroligt mycket bättre på mitt hår ^^ Och sen drog jag iväg till Fruängen för att träna till en musikal som jag har övat till nu ett ganska långt tag. Det var premiär idag :3 och då fixade vi att jag och några till som är änglar skulle dansa ännu mer på en låt en det som redan var, så vi lärde oss en ny koregrafi på typ 1 timme, men det var askul ^^
Sen så ikväll ska Klara sova här och innan ska vi "fira" earth hour hos Maya eller Klara ^^ Mys Mys :3 Och sen imorn ska jag iväg till fruängen igen, samma på måndag och tisdag. Det som är nice är att jag bara har 2 dagar skola nästa vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0